墨染深云犹似瘴

You used to ask me
Why l always say impossible before l tried
l was bombarded with the question before
But now l can answer you
Because l don't want
l don't want to do things l don't like only for a praise
l don't want to betray my heart for the joy of others
Yes,l still don't know who am l.
However,at least l'm me now.

你曾问我
为什么总在尝试前就说不可能
从前,我总被问住
但现在,我能回答你了
因为我不愿
不愿为讨一个夸奖违心而行
不愿为他人的欢喜背离我心
是的,我仍不知道我是谁
可至少,我是我了

评论

热度(1)